" Η πρακτική αυτή είναι αντιπαιδαγωγική, καθώς οι μαθητές θα πρέπει να χρησιμοποιούν τις ημέρες αυτές ως ημέρες ανάπαυλας και ψυχαγωγίας και όχι ως χρόνο περαιτέρω επιβάρυνσης του ήδη σκληρού προγράμματός τους".
Το παραπάνω είναι ένα απόσπασμα απο την αιτιολογική έκθεση του Υπουργείου Παιδείας κατά την παρουσίαση του πολυνομοσχεδίου.
Τα Χριστούγεννα αλλά κυρίως το Πάσχα οι μαθητές θα πρέπει για 15 μέρες να ξεκουράζονται και να ψυχαγωγούνται και όχι να προετοιμάζονται για τις εξετάσεις τους που σε λίγο θα αρχίζουν.
Αντ' αυτού αυτή "η πληγή της κοινωνίας" όπως χαρακτήρισε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου ο Υπουργός τα φροντιστήρια, τους κουράζει επιπλέον προσφέροντας τους επιπλέον ώρες μαθημάτων χωρίς χρέωση. Τους κάνει προσομοίωση εξετάσεων ώστε να προετοιμαστούν όσο καλύτερα γίνεται για τις επερχόμενες εξετάσεις τους. Πρωί διαγώνισμα και το απόγευμα μάθημα ή άκουσον άκουσον διπλά μαθήματα πρωί απόγευμα λες και δεν έχουν κάποια καλύτερη δουλειά να κάνουν. Λες και θέλουν να μείνουν μακριά απο την οικογένεια τους, δεν επιθυμούν βόλτα με την οικογένιεα τους ,ψώνια με τα παιδιά τους, καφεδάκι με τη γυναίκα τους.
Αλήθεια τι άνθρωποι είναι αυτοί οι καθηγητές αλλά κυρίως οι Διευθυντές των φροντιστηρίων που αντί να πάρουν τα λεφτά των γονέων των μαθητών τους και να κλείσουν τα φροντιστήρια τους και να πάνε να ξεκουραστούν , περνώντας χρόνο με την οικογένεια τους επιλέγουν να κάνουν μάθημα στους μαθητές τους που τους θεωρούν και είναι και αυτά παιδιά τους;
Τι άνθρωποι είναι αυτοί που ξενυχτάνε για να σκεφτούν/βρουν το πιο πρωτότυπο περίεργο θέμα για να τους κάνουν στο μάθημα, που κάθονται επιπλέον των ωρών διδασκαλίας για να μεγιστοποιήσουν τις επιδόσεις των μαθητών τους .Επιβαρύνοντας τους βέβαια με 4ωρα ή 5ωρα όταν οι ίδιοι κάνουν αντίστοιχα 10ώρα ή 12ώρα;
Ένας απο αυτούς που ταλαιπωρούν αφάνταστα τους μαθητές του κρατώντας τους μέχρι αργά το βράδυ, βάζοντας τους επιπλέον ώρες μαθημάτων , ψάχνοντας παντού για το τι ασκήσεις να τους κάνει, βάζοντας τους να γράφουν τις κυριακές διαγωνίσματα προσομοίωσης είμαι και εγώ.
Αλήθεια είμαι πολύ χαρούμενος που κάνω αυτή την εργασία που συνειδητά την επέλεξα πριν κάμποσα χρόνια όπως συνειδητή ήταν και η επιλογή να μην προσπαθήσω καν να μπω στο δημόσιο ως εκπαιδευτικός. Είμαι πολύ χαρούμενος που ξενυχτάω μαζί με τους μαθητές μου που αγωνιώ μαζί τους και που κάθε χρόνο δίνω μαζί τους εξετάσεις.
Ένα πράγμα με στεναχωρεί μόνο , ότι δεν είμαι τόσο κοντά σε διάρκεια στα βιολογικά μου παιδιά όσο θα ήθελα. Ελπίζω όμως να βρουν και αυτά στο μέλλον έναν αντίστοιχο καθηγητή που θα προσπαθεί να τα βοηθήσει με όλες του τις δυνάμεις για να πετύχουν τα δικά τους όνειρα.
Το παραπάνω είναι ένα απόσπασμα απο την αιτιολογική έκθεση του Υπουργείου Παιδείας κατά την παρουσίαση του πολυνομοσχεδίου.
Η δικαίωση για τους μαθητές επιτέλους ήρθε,
πρώτη φορά....απο τ' αριστερά.
Τα Χριστούγεννα αλλά κυρίως το Πάσχα οι μαθητές θα πρέπει για 15 μέρες να ξεκουράζονται και να ψυχαγωγούνται και όχι να προετοιμάζονται για τις εξετάσεις τους που σε λίγο θα αρχίζουν.
Αντ' αυτού αυτή "η πληγή της κοινωνίας" όπως χαρακτήρισε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου ο Υπουργός τα φροντιστήρια, τους κουράζει επιπλέον προσφέροντας τους επιπλέον ώρες μαθημάτων χωρίς χρέωση. Τους κάνει προσομοίωση εξετάσεων ώστε να προετοιμαστούν όσο καλύτερα γίνεται για τις επερχόμενες εξετάσεις τους. Πρωί διαγώνισμα και το απόγευμα μάθημα ή άκουσον άκουσον διπλά μαθήματα πρωί απόγευμα λες και δεν έχουν κάποια καλύτερη δουλειά να κάνουν. Λες και θέλουν να μείνουν μακριά απο την οικογένεια τους, δεν επιθυμούν βόλτα με την οικογένιεα τους ,ψώνια με τα παιδιά τους, καφεδάκι με τη γυναίκα τους.
Αλήθεια τι άνθρωποι είναι αυτοί οι καθηγητές αλλά κυρίως οι Διευθυντές των φροντιστηρίων που αντί να πάρουν τα λεφτά των γονέων των μαθητών τους και να κλείσουν τα φροντιστήρια τους και να πάνε να ξεκουραστούν , περνώντας χρόνο με την οικογένεια τους επιλέγουν να κάνουν μάθημα στους μαθητές τους που τους θεωρούν και είναι και αυτά παιδιά τους;
Τι άνθρωποι είναι αυτοί που ξενυχτάνε για να σκεφτούν/βρουν το πιο πρωτότυπο περίεργο θέμα για να τους κάνουν στο μάθημα, που κάθονται επιπλέον των ωρών διδασκαλίας για να μεγιστοποιήσουν τις επιδόσεις των μαθητών τους .Επιβαρύνοντας τους βέβαια με 4ωρα ή 5ωρα όταν οι ίδιοι κάνουν αντίστοιχα 10ώρα ή 12ώρα;
Ένας απο αυτούς που ταλαιπωρούν αφάνταστα τους μαθητές του κρατώντας τους μέχρι αργά το βράδυ, βάζοντας τους επιπλέον ώρες μαθημάτων , ψάχνοντας παντού για το τι ασκήσεις να τους κάνει, βάζοντας τους να γράφουν τις κυριακές διαγωνίσματα προσομοίωσης είμαι και εγώ.
Αλήθεια είμαι πολύ χαρούμενος που κάνω αυτή την εργασία που συνειδητά την επέλεξα πριν κάμποσα χρόνια όπως συνειδητή ήταν και η επιλογή να μην προσπαθήσω καν να μπω στο δημόσιο ως εκπαιδευτικός. Είμαι πολύ χαρούμενος που ξενυχτάω μαζί με τους μαθητές μου που αγωνιώ μαζί τους και που κάθε χρόνο δίνω μαζί τους εξετάσεις.
Ένα πράγμα με στεναχωρεί μόνο , ότι δεν είμαι τόσο κοντά σε διάρκεια στα βιολογικά μου παιδιά όσο θα ήθελα. Ελπίζω όμως να βρουν και αυτά στο μέλλον έναν αντίστοιχο καθηγητή που θα προσπαθεί να τα βοηθήσει με όλες του τις δυνάμεις για να πετύχουν τα δικά τους όνειρα.
Τέλειο, συγχαρητήρια...
ΑπάντησηΔιαγραφή